الجمعة، 29 يوليو 2011

بحررر



فى وسط الحر اللى احنا فيه ده فكرت فى البحر وحسيت ان خلاص شوووويه وهسمع صوتك وانت بتقولى حبيبتى اعملى حسابك هنروح المصيف يومين
!!
:) أول مصيف هطلعه معاك يا بعلولتى يا حبيبى
شووووفتك يابت انتى ياللى بتضحكى على بعلولتى دى .. اصلى ان شاء الله ناويه ادلع جوزى .. بس مش هقوله يا بيبــى

بعلولتى يا ترررى هطلع معاك مصيف امــتى !! مش مشكله لو كان متأخر شويه
انا عموماً مش مستعجله أوى عالمصيف
وممكن أروح أتمشى على كوبرى الرباط اللى عندنا وآهى أى حاجه تصبيره لحد ما سيادتك تيجى أرض الوطن فى بيتنا بالسلامـــه

أنا مش هقولك انك اتأخرت واستعبطت ولا أى حــااااجه اهوووو
ولا هزعق ولا هعلى صوووت كيبوردى ولا أى حــاجه :) وهفضل مؤؤدبه
هااا ،، عاجبك كــده !!!

ولما نطلع المصيف هيكون فيــن !!
أكيد مش مارينا ولا شرم ،، الحاجات دى بيئه وأجنده
وانا فلول وممكن انت تطلع حزب كنبه
يعنى اتجاهاتنا السياسيه مش هتسمحلنا نروح مصيف هنـــاااك

بس انا مايهمنيش المكان ، انا بس عايزه أبقى معاك
وعايزه اعترفلك بحاجه ،، انا مش بطلع مصيف كتير  بس نفسى اطلع معاك انتَ
عايزه اتمشى معاك عالبحر واجرى وارميك بالميــا
ونقعد عالشط زى العيال الصغيره ونبنى بيت صغير بالرمل

وبعد ما نخلص البيت ييجى واحد ضخم يدووس عليه :( وانت تبقى خلااااص على آخرك وهتقوم تضربه
أبصلك واضحك وأقولك عديــها ده ضخم وممكن يضربك :))
حبيب قلبى ساعتها طبعا ممكن تشيلنى هيلا بيلا وتغرررقنى
^__^ وانا اصلا مش بعرف أعوووم

نفسى اطلع معاك فى بحــر بعيـــــــد ما فيهوش أى حد
ونكون لوحدنا عالشــط ،، ماحدش يفهمنى غلط ده
عشان بس نكمل الرومانسيه ونشوف الشمس وهى بتغُرب
عايزه اشوفها معاك أنت وبـــس
هتبقى أحلى من  أى مره شوفتها وكفايه أكون جمبك أنت وانا بشوفها
عشان مش هبص للشمــس .. انا هبص لعينك انت واشوفها فيــها

:$ أكيــد وانا معاك هنسى انى جعانه .. مع ان الاحساس ددده صعب شويــه لان الجوع كافــر وانا ما اقدرش أوعدك بأنى اصبر عالجوع
بس الأكيد الأكيد انى هنسى بجد أى حاجه وفى آخر اليوووم أقع من كتر التعب
وأنام ما أحسش بأى حــاجه وتانى يوم نصحى نروح تانى عالبحر

وتشتريلى فريسكـــا :) واحده بالبندق وواحده بالعجوه
ولما نقعد نآكل سمــك وتكون جايبلى كل الأنواع الغاليه عشان ما تحرمنيش من حاجه
اتكســف أقولك انى عندى حساسيه ومش بآكل سمــك
وأقعد آكل معاك ، وتبص تلاقى وشى أحمرررر وبدأت أتحول :)))
وكل جسمى قلب ألوان .. واعترفلك ان عندى حساسيه
ومش هتبقى الفرحه سايعانى لما ألاقى وشك اتقلب أزرق مالغيـــظ وبدأت تنزل عليا أصواتك وأنت بتزززعقلى عشان ما عرفتكــش وتآخدنى بسرعه عالمستشفى
شووووف قد ايه هبقى عيانه ومش قادره وعايزه حد يمسك ايدى عشان ما اهرشش
بس هبقى فرحانه عشان حسيت انك بتحبنى وبتخاف عليا
مالهرش :D

بحبك حتى لما هتبقى متنرفز او لمــا تبقى عايز تعلقنى من قفايا
عااارف انا بس مش عايزه يبقى بس احساس البحر اول حاجه احسها معاك
عايزاك انت اللى تورينى الدنيا بعينك
وتخلينى اسافر فى كل الاماكن اللى انت بتحبـــهااا
وتقولى انت بتحب ايــه ومن غير ما حس ألاقينى بقيت بحبه أنا كمان
......
وأنا بحبك قد البـــــــحرررر وواحشنى قد الســـمــا

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق